Lansarea brandului JuiceIt a avut loc oficial in ianuarie 2014. Munca din spatele evenimentului, insa, a inceput cu mult timp inainte. Aveam deja un background in comunicare si publicitate, cu experienta in lansarea mai multor marci pe piata locala, insa partea de productie propriu zisa era o provocare cu adevarat noua pentru noi. In plus, ne doream sa venim cu un produs inovativ, un produs premium in categorie. Iar pentru asta aveam nevoie de timp.
Aproape jumatate de an a durat sa ne facem temeinic temele. Ne-am inscris in programul Institute for Integrative Nutrition, am inceput dezvoltarea retetelor impreuna cu un nutritionist, am achizitionat utilajele necesare si ne-am gasit colaboratori printre producatorii locali, astfel incat o mare parte din materia prima sa fie certificata bio.
Sase luni mai tarziu, obtinusem ceea ce ne propusesem: o gama de sucuri naturale, obtinute prin presare la rece, care sa se diferentieze prin combinatiile inedite de ingrediente si prin continutul ridicat de legume. Si, mai ales, care trecusera atat testul calitatii, cat si pe cel al gustului delicios. Sucurile noastre si programele detox JuiceIt erau, in sfarsit, la indemana consumatorilor.
Principalul avantaj al oricarei cure de detoxifiere este faptul ca organismul beneficiaza de o binemeritata pauza, concentrandu-se doar pe eliminarea toxinelor acumulate si pe repararea functiilor ficatului, ale rinichilor, plamanilor si colonului. Un detox pe baza de hrana proaspata lichida are, insa, mult mai multe beneficii.
„In primul rand, sucurile JuiceIt obtinute din legume si fructe presate la rece sunt adevarate infuzii de vitamine, pe care organismul tau le va asimila mult mai rapid decat hrana solida”, ne marturiseste Ana, una dintre fondatoarele JuiceIt. „Asta inseamna ca metabolismul tau se va reseta imediat, iar organismul isi va recapata rapid imunitatea”. Aportul de nutrienti din sucuri te va energiza si va restabili echilibrul natural de pH al corpului, eliminand, in acelasi timp, retentia de apa si kilogramele nedorite.
Initial, comercializarea produselor se realiza prin intermediul site-ului, juiceit.ro. Vorbeam cu persoane care incepusera sa constientizeze importanta unei alimentatii sanatoase si sa resimta vina de a nu avea suficienta grija de organismul lor. Persoane, care, insa, in lipsa de timp si dat fiind stilul de viata agitat, aveau nevoie de o alternativa eficienta si la indemana. Acum puteau uita de goana prin magazine dupa ingrediente naturale, fresh, adesea dificil de gasit la raft. Livrarea sucurilor preparate dupa retete complexe si complete, care veneau ca o completare a meselor, facea totul atat de accesibil!
Incurajate, insa, de numarul mare al comenzilor, in acelasi an 2014, am introdus produsele JuiceIt si in lanturile de concept store romanesti: Pain Plaisir, Ana Baking si in studiouri de pilates. Ulterior, am extins comercializarea sucurilor si in Petrom City.
Pentru noi, este semnul ca stilul de viata sanatos a inceput sa fie o preocupare si in randul marilor organizatii, din ce in ce mai interesate de alimentatia adecvata a angajatilor.