Politica de expediere

Sucurile noastre sunt proaspete, pregatite pe baza de comanda prealabila, beneficiind de toata grija si atentia noastra in prepararea lor. Din aceste motive, este nevoie de timp suficient si o planificare atenta a procesului de productie si aprovizionare cu fructele si legumele ce intra in componenta sucurilor.

Va rugam asadar, sa plasati comanda dumneavoastra de sucuri in conformitate cu termenele si conditiile specificate de noi. Va rugam de asemenea, sa acordati o atentie specialapoliticii noastre de anulare a unei comenzi deja plasate.

Prin plasarea unei comenzi, va exprimati acordul implicit si explicit pentru Termenii si Conditiile noastre.

PLASAREA UNEI COMENZI

  1. Toate comenzile trebuie sa fie plasate cu minim 2 zile lucratoare inaintea datei efective de incepere a curei.
  2. Nu se pot incepe programe de detox niciodata in zilele de duminica sau luni dimineata.
  3. Odata plasata comanda, receptionarea acesteia de catre JUICEit va fi confirmata printr-un e-mail. Va rugam sa verificati cu atentie, odata primit e-mail-ul de confirmare, ca data de incepere, durata programului, tipul programului, adresa si detaliile de livrare precum si orice alte cerinte ati mentionat la plasarea comenzii sunt corecte. Corectitudinea informatiilor din e-mail-ul de confirmare este responsabilitatea dumneavoastra.
  4. La incheierea sesiunii de cumparaturi, in cazul platii prin card bancar, vom face doar o autorizare a tranzactiei. Plata efectiva si implicit debitarea contravalorii comenzii de pe cardul dumneavoastra, va fi confirmata de catre noi, printr-un al doilea mail care va contine si factura aferenta comenzii plasate.
  5. Va rugam sa ne furnizati o adresa de livrare sigura si valida/functionala, unde va vom putea gasi in timpul programului nostru de livrare sau sa va asigurati ca la adresa specificata va fi cineva care sa preia coletul in numele dumneavoastra.

ANULAREA UNEI COMENZI

  1. Orice anulare a unei comenzi deja plasate trebuie facuta cu minim o zi lucratoare inaintea datei efective de incepere a programului. De exemplu, daca data de incepere a curei este intr-o marti, nu puteti anula comanda mai tarziu de ora 17:00 a zilei de vineri din saptamana anterioara. Orice anulare tardiva a unei comenzi se va taxa cu intreaga valoare a respectivei comenzi.
  2. In cazul in care anularea unei comenzi se face inaintea termenului limita, veti putea alege intre (i) returnarea contravalorii comenzii  si (ii) convertirea sumei platite intr-un credit pe care il veti putea utiliza ulterior pentru un nou program.
  3. Regretam ca nu vom putea rambursa contravaloarea comenzii sau convertirea acesteia intr-un credit viitor in cazul anularii comenzii dupa data limita. Va rugam sa intelegeti ca produsele sunt facute pe comanda si nu avem o alternativa de valorificare in cazul unei anulari intempestive.
  4. Pentru evitarea oricarei confuzii, reprogramarea datei de incepere a unui program si/sau schimbarea continutului unei comenzi va fi tratata ca si o anulare a respectivei comenzi, supunandu-se acelorasi Termeni si Conditii.
  5. Comenzile anulate prin invocarea unor motive medicale dupa data limita de anulare a unei comenzi, vor fi tratate individual, modul de solutionare a acestora fiind decizia exclusive a JUICEit.
  6. Orice anulare a unei comenzi va trebui sa fie acceptata de JUICEit telefonic (si confirmata ulterior in scris) sau printr-un e-mail de confirmare a anularii, ce va fi trimis dumneavoastra in timpul programului nostru de lucru ( 8.30 -17.30).

CONDITII GENERALE

  1. Utilizarea creditului rezultat din anularea unei comenzi inainte de termenul limita, vor fi valabile pentru o perioada de un an de la data la care au fost acordate.
  2. Confirmarea plasarii unei comenzi nu se va face decat dupa efectuarea si confirmarea platii contravalorii acesteia. Plata se poate efectua prin card de debit/credit sau transfer bancar in contul JUICEit, iar in cazul comenzilor din Bucuresti se va putea plati si cash la livrare.
  3. Sucurile JUICEit sunt proaspat presate la rece in spatiul noastru de productie, sigilate, impachetate la rece si ulterior livrate catre dumneavoastra cat mai repede posibil. Ele sunt nepasteurizate si, daca sunt pastrate in conformitate cu indicatiile noastre (a se vedea conditiile de pastrare mentionate pe etichetele produselor), vor ramane proaspete pentru 72 ore dupa livrare. In cazul in care conditiile de pastrare indicate de noi nu sunt respectate sau consumarea lor se face ulterior datei de incepere indicate de dumneavoastra, nu putem garanta prospetimea lor si nu vom rambursa sau credita contul dumneavoastra de client pentru contravaloarea sucurilor alterate.

Va rugam sa va asigurati ca ne-ati furnizat toate detaliile degate de adresa de livrare, ca acestea sunt corecte si ca veti fi disponibil(a) pentru a receptiona produsele in cadrul orarului nostru de livrare. Daca nu sunteti sigur(a) ca veti putea receptiona coletul la adresa si in intervalul orar specificat, va rugam sa ne furnizati o adresa alternativa.

  1. Pentru Bucuresti, livrarile vor fi efectuate la adresa specificata de dumneavoastra atunci cand v-ati creat contul de client sau la orice alta adresa specificata in acest cont.  Pentru livrarile în tara și zonele limitrofe București, coletele vor fi livrate de Fan Curier la adresa comunicata sau pot fi ridicate din sediul Fan Curier. Recomandarea noastra este ridicarea din sediul Fan Curier, in acest fel coletul este ridicat la prima ora. Este responsabilitatea dumneavoastra sa va asigurati ca adresa de livrare furnizata este functionala si ca, in cazul livrarilor la locul de munca, aveti acceptul angajatorului pentru a primi livrari in nume personal. In cazul in care nu puteti efectua personal receptia produselor, va rugam sa ne indicati persoana care va efectua receptia in locul dumneavoastra. De asemenea, va rugam sa va asiguratica persoana care efectuaza receptia cunoaste conditiile de pastrare a produselor livrate.
  2. In Bucuresti, livrarile se fac in dupa amiaza zilei anterioare inceperii programului de detox, intre orele 14.00–19.00.  Veti fi contactati inainte cu aproximativ 30 de minute de catre curierul JUICEit pentru a va indica ora exacta la care va ajunge acesta. Exceptie face programul Plant Power care in ziua de luni se livreaza dimineata in intervalul 8:00-11:00.
  3. Nu ne asumam nicio responsabilitate in cazul in care produsele livrate la adresa indicata de catre dumneavoastra dispar sau se altereaza ca urmare a nedepozitarii in conditiile de refrigerare indicate de catre noi. O eventuala compensare pentru pierderile suferite (fie prin returnarea unei sume de bani sau prin inlocuirea vreunui produs), daca va fi acordata, va fi doar la discretia JUICEit.
  4. Daca din orice motiv nu reusim sa livram la adresa indicata de dumneavoastra, va vom contacta telefonic la numarul de telefon furnizat. Va rugam sa aveti disponibilitatea de a ne raspunde. In cazul in care nu veti raspunde, curierul JUICEit va va contacta prin sms (serviciul scurt de mesagerie).
  5. Daca nu reusim sa livram sau vom intarzia livrarea din cauza unor evenimente neprevazute (vreme rea, problemecu vehiculul de livrare, trafic congestionat etc.) vom incerca sa va contactam pentru a va instiinta de aparitia situatiei si, daca este cazul, sa agreem o noua solutie.
  6. In cazul in care doriti schimbarea adresei de livrare, aceasta trebuie notificata in scris sau telefonic pana cel mai tarziu ora 13:00 in ziua in care se efectueaza livrarea.

RAMBURSAREA

Este responsabilitatea dumneavoastra sa verificati produsele dupa ce v-au fost livrate. Va rugam sa ne contactati imediat (telefonic sau prin e-mail) daca ceva nu este in regula.

  1. Trebuie sa inspectati produsele receptionate cat mai curand posbil si sa ne contactati imediat - telefonic sau prin e-mail (utilizand datele de contact specificate pe site) – in cazul in care constatati diferente fata de ceea ce ati comandat, defecte sau existenta oricarei alte probleme. Daca nu suntem instiintati cu privire la potentialele deficiente sau defecte in maximum 3 ore de la efectuarea livrarii, vom considera livrarea acceptata si nu vom efectua nici o rambursare (partial sau totala) sau o inlocuire a vreunui produs.
  2. Pentru livrarile intarziate sau livrarile in provincie va rugam sa ne instiintati (telefonic sau prin e-mail) cel tarziu pana la ora 11:00 a.m. a zilei de incepere a curei in cazul nu ati primit coletul. Dupa aceasta ora, vom considera coletul ca fiind receptionat si acceptat, nemaifiind posibila rambursarea contravalorii sau inlocuirea vreunui produs.

In cazul in care ati achizitionat un loc la New You Retreat si vreti sa renuntati la participare va putem rambursa 40% din suma achitata daca ne anuntati cu o luna inainte de inceperea evenimentului. In cazul evenimentul se amana pentru o alta data, suma se returneaza integral la cererea participantilor care nu isi doresc reprogramare.