Livrare

Va rugam sa va asigurati ca ne-ati furnizat toate detaliile degate de adresa de livrare, ca acestea sunt corecte si ca veti fi disponibil(a) pentru a receptiona produsele in cadrul orarului nostru de livrare. Daca nu sunteti sigur(a) ca veti putea receptiona coletul la adresa si in intervalul orar specificat, va rugam sa ne furnizati o adresa alternativa.

  1. Pentru Bucuresti, livrarile vor fi efectuate la adresa specificata de dumneavoastra atunci cand v-ati creat contul de client sau la orice alta adresa specificata in acest cont. Pentru livrarile in tara, coletele vor fi ridicate de la sediul FAN Courier din localitatea dumneavoastra de domiciliu. Este responsabilitatea dumneavoastra sa va asigurati ca adresa de livrare furnizata este functionala si ca, in cazul livrarilor la locul de munca, aveti acceptul angajatorului pentru a primi livrari in nume personal. In cazul in care nu puteti efectua personal receptia produselor, va rugam sa ne indicati persoana care va efectua receptia in locul dumneavoastra. De asemenea, va rugam sa va asiguratica persoana care efectuaza receptia cunoaste conditiile de pastrare a produselor livrate.
  2. In Bucuresti si zonele limitrofe,livrarile se fac in dupa amiaza zilei anterioare inceperii programului de detox, intre orele 16.00 – 20.00.  Veti fi contactati inainte cu aproximativ 30 de minute de catre curierul JUICEit pentru a va indica ora exacta la care va ajunge acesta.
  3. Nu ne asumam nicio responsabilitate in cazul in care produsele livrate la adresa indicata de catre dumneavoastra dispar sau se altereaza ca urmare a nedepozitarii in conditiile de refrigerare indicate de catre noi. O eventuala compensare pentru pierderile suferite (fie prin returnarea unei sume de bani sau prin inlocuirea vreunui produs), daca va fi acordata, va fi doar la discretia JUICEit.
  4. Daca din orice motiv nu reusim sa livram la adresa indicata de dumneavoastra, va vom contacta telefonic la numarul de telefon furnizat. Va rugam sa aveti disponibilitatea de a ne raspunde. In cazul in care nu veti raspunde, curierul JUICEit va va contacta prin sms (serviciul scurt de mesagerie).
  5. Daca nu reusim sa livram sau vom intarzia livrarea din cauza unor evenimente neprevazute (vreme rea, problemecu vehiculul de livrare, trafic congestionat etc.) vom incerca sa va contactam pentru a va instiinta de aparitia situatiei si, daca este cazul, sa agreem o noua solutie.
  6. In cazul in care doriti schimbarea adresei de livrare, aceasta trebuie notificata in scris sau telefonic pana cel mai tarziu ora 13:00in ziua in care se efectueaza livrarea.

RAMBURSAREA

Este responsabilitatea dumneavoastra sa verificati produsele dupa ce v-au fost livrate. Va rugam sa ne contactati imediat (telefonic sau prin e-mail) daca ceva nu este in regula.

  1. Trebuie sa inspectati produsele receptionate cat mai curand posbil si sa ne contactati imediat - telefonic sau prin e-mail (utilizand datele de contact specificate pe site) – in cazul in care constatati diferente fata de ceea ce ati comandat, defecte sau existenta oricarei alte probleme. Daca nu suntem instiintati cu privire la potentialele deficiente sau defecte in maximum 3 ore de la efectuarea livrarii, vom considera livrarea acceptata si nu vom efectua nici o rambursare (partial sau totala) sau o inlocuire a vreunui produs.
  2. Pentru livrarile intarziate sau livrarile in provincie va rugam sa ne instiintati (telefonic sau prin e-mail) cel tarziu pana la ora 11:00 a.m. a zilei de incepere a curei in cazul nu ati primit coletul. Dupa aceasta ora, vom considera coletul ca fiind receptionat si acceptat, nemaifiind posibila rambursarea contravalorii sau inlocuirea vreunui produs.
2017 © Juiceit