cum comand

POLITICA DE COMANDA

Sucurile noastre sunt proaspete, pregatite pe baza de comanda prealabila, beneficiind de toata grija si atentia noastra in prepararea lor. Din aceste motive, este nevoie de timp suficient si o planificare atenta a procesului de productie si aprovizionare cu fructele si legumele ce intra in componenta sucurilor.

Va rugam asadar, sa plasati comanda dumneavoastra de sucuri in conformitate cu termenele si conditiile specificate de noi. Va rugam de asemenea, sa acordati o atentie specialapoliticii noastre de anulare a unei comenzi deja plasate.

Prin plasarea unei comenzi, va exprimati acordul implicit si explicit pentru Termenii si Conditiile noastre.

PLASAREA UNEI COMENZI

  1. Toate comenzile trebuie sa fie plasate cu minim 2 zile lucratoare inaintea datei efective de incepere a curei.
  2. Nu se pot incepe programe de detox niciodata in zilele de duminica sau luni dimineata.
  3. Odata plasata comanda, receptionarea acesteia de catre JUICEit va fi confirmata printr-un e-mail. Va rugam sa verificati cu atentie, odata primit e-mail-ul de confirmare, ca data de incepere, durata programului, tipul programului, adresa si detaliile de livrare precum si orice alte cerinte ati mentionat la plasarea comenzii sunt corecte. Corectitudinea informatiilor din e-mail-ul de confirmare este responsabilitatea dumneavoastra. In cazul in care nu primiti e-mail-ul de confirmare in maxim patru ore (in intervalul orar 8.30 -17.30)va rugam sa ne contactati. O comanda se considera acceptata doar in momentul in care ati primit e-mail-ul de confirmare din partea JUICEit.
  4. La incheierea sesiunii de cumparaturi, in cazul platii prin card bancar, vom face doar o autorizare a tranzactiei. Plata efectiva si implicit debitarea contravalorii comenzii de pe cardul dumneavoastra, va fi confirmata de catre noi, printr-un al doilea mail care va contine si factura aferenta comenzii plasate.
  5. Va rugam sa ne furnizati o adresa de livrare sigura si valida/functionala, unde va vom putea gasi in timpul programului nostru de livrare sau sa va asigurati ca la adresa specificata va fi cineva care sa preia coletul in numele dumneavoastra.

ANULAREA UNEI COMENZI

  1. Orice anulare a unei comenzi deja plasate trebuie facuta cu minim o zi lucratoare inaintea datei efective de incepere a programului. De exemplu, daca data de incepere a curei este intr-o marti, nu puteti anula comanda mai tarziu de ora 17:00 a zilei de vineri din saptamana anterioara. Orice anulare tardiva a unei comenzi se va taxa cu intreaga valoare a respectivei comenzi.
  2. In cazul in care anularea unei comenzi se face inaintea termenului limita, veti putea alege intre (i) returnarea contravalorii comenzii  si (ii) convertirea sumei platite intr-un credit pe care il veti putea utiliza ulterior pentru un nou program.
  3. Regretam ca nu vom putea rambursa contravaloarea comenzii sau convertirea acesteia intr-un credit viitorin cazul anularii comenzii dupa data limita. Va rugam sa intelegeti ca produsele sunt facute pe comanda si nu avem o alternativa de valorificare in cazul unei anulari intempestive.
  4. Pentru evitarea oricarei confuzii, reprogramarea datei de incepere a unui program si/sau schimbarea continutului unei comenzi va fi tratata ca si o anulare a respectivei comenzi, supunandu-se acelorasi Termeni si Conditii.
  5. Comenzile anulate prin invocarea unor motive medicale dupa data limita de anulare a unei comenzi, vor fi tratate individual, modul de solutionare a acestora fiind decizia exclusive a JUICEit.
  6. Orice anulare a unei comenzi va trebui sa fie acceptata de JUICEit telefonic (si confirmata ulterior in scris) sau printr-un e-mail de confirmare a anularii, ce va fi trimis dumneavoastra in timpul programului nostru de lucru ( 8.30 -17.30).

CONDITII GENERALE

  1. Utilizarea creditului rezultat din anularea unei comenzi inainte de termenul limita, vor fi valabile pentru o perioada de un an de la data la care au fost acordate.
  2. Confirmarea plasarii unei comenzi nu se va face decat dupa efectuarea si confirmarea platii contravalorii acesteia. Plata se poate efectua prin card de debit/credit sau transfer bancar in contul JUICEit, iar in cazul comenzilor din Bucuresti se va putea plati si cash la livrare.
  3. Sucurile JUICEit sunt proaspat presate la rece in spatiul noastru de productie, sigilate, impachetate la rece si ulterior livrate catre dumneavoastra cat mai repede posibil. Ele sunt nepasteurizate si, daca sunt pastrate in conformitate cu indicatiile noastre (a se vedea conditiile de pastrare mentionate pe etichetele produselor), vor ramane proaspete pentru 72 ore dupa livrare. In cazul in care conditiile de pastrare indicate de noi nu sunt respectate sau consumarea lor se face ulterior datei de incepere indicate de dumneavoastra, nu putem garanta prospetimea lor si nu vom rambursa sau credita contul dumneavoastra de client pentru contravaloarea sucurilor alterate.
2017 © Juiceit